keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Teeskentelyä.




Hassu olo. Keskiviikkona tähän aikaan kämpillä! Olin treffeillä mun kaksvee-kaverin kans ja alko tuntua, että kuumettahan tässä tuntuu pukkaavan. Kaikkea sitä! Meinas vähän lämmöksi laittaa, mutta aattelin sitten, josko Valion uusi omena-kaneli -jäätelö ja iki-ihana teeskentely veisi moiset hömpötykset pois. Ja vastahan tuota oltiin koko joululoma vuosisadan flunssassa. Mitä lie matkakuumeita tai muita olkoon, saa pysyä poissa tältä reviiriltä!

Sais se gradukaveriki tulla reissustansa. Tahtoo mennä tuo itsenäinen opiskelu (ts. kvalitatiivisen tutkimusmetodologian esseen kirjottaminen) niinki sutjakkaasti, että ihan huolestuttaa. Tai toisaalta, johan sitä on aihettakin tekstin luistella, kun on kaks päivää pidetty palaveria palaverin perään eikä hommista oo tullu edes kirjaston seinien sisällä mitään (ihan niinku paikalla olis edelleenkään merkitystä). Mutta sen verran itsetutkiskelua harrastin tänään, että taidan olla mahottoman täydellinen vähän turhan useasti juurikin silloin, kun oon jotain tehny yksin, itsenäisesti pakertaen. Kun työpari puuttuu, puuttuu myös itsekritiikki. Jännä efekti. Vaan onpa ainakin hauskaa hihitellä itekseen ja luulla kirjottavansa hyvääkin tekstiä :D

Enpä muuten jois rooibosta (punapensasteetä), jos tietäsin, että sehän näyttää ihan suvarihakkeelta. Onneksi Savonlinnasta syksyllä ostettu musta tee on nannaa.

Saa tulla seuraksi teeskentelemään!

4 kommenttia:

  1. Ja mehän tultais teeskentelemään pakkaspäivän ratoksi, kunhan ei olisi tuo välimatka noin piiitkä!!!! Kiitoksia vain itsellesi ystävänpäiväviesteistä!!!!! Aurinkoisia pakkaspäiviä!!

    VastaaPoista
  2. Kiva ku kävitte jättämässä viestiä! Voi teistähän minä saan edes etäseuraa :) kuvitellaan, että ollaan samassa paikassa! Aurinkoa on kyllä riittänyt - kiitos, sinne samaa!

    VastaaPoista
  3. Minä oon niin paljo ootellu uutta tekstiä tänne! Joka päivä käyn kurkkimassa.. :) Mites sulla on menny? Kohta reissuun? Ootko nyt Oulussa? Tuuppa käymään lomalla, jos oot!!

    VastaaPoista
  4. Voe ihana ku joku on oottamalla oottanu uutta postausta ja laiskimus hurttamus vaan uunoilee ihan jossain muualla! Hei oon nyt oylyssa, määpä soittelen.

    VastaaPoista